permulaan episod 1

xoxo ! hari nie mendung, musim hujan pulak skang.. sama la perasaan yg aku alami skang.. macam-macam rase..nak diluahkan pada sape lagi.. jenuh da rasenye mencite pade kengkawan..tapi rasenye diorg tak perlu tahu sangat perihal idop aku.. skarang , aku mula ase idop aku kosong kosong oooo . (najwa latip siket )
wan dah keje jauh , aku keje sini.. mule mmg tak bagi nak lepas die keje sane.. yeaa sape nak jauh dr org yang kite sayang dak ? takde sape habaq ang.. sepanjang die da mulakan life die kat sana.. mula-2 je die care hal aku..skang , aku yg kene care hal die..tpi die cm endah x endah jela.. bz katenye.. mesej jarang.. call mmg x angkat.. angkat pon berapi-rapi kene tibai , nape la aku ni cepat angin...selame ni mmg selalu angin ngn die..tp die stay cool yaw ! skrng mmg brubah..brubah sgt-2.. sabar tahap 1 bermula okey. aku kene sabar, pikir +ve terhadap die.. takmo ade prasangka buruk or ape-2 jela.. aku nie cepat naik angin , bile die dh brubah..aku lagi la meribut.. paham paham jela kann.

so aku kene membz kan diri yg takde la bz sgt kononnya.. tah laaa.. mmg niat nak lupakan ape je api kemarahan niee..bia die happy ngn life die yg tanpa konkongan aku.. ( konkong ke ? ) ..aku sayang die..where ever it is , he is mine ! haa amik.. relation da lebih 2 tahun kot. sayang sgt kat die.. bile rindu tu..nangis sensorg..nak sms @ call mmg takot lagi skang.. takot gaduh,.. hari-2 pendam rase aku cakap..mmg parah... aku ase cam mati laki pon ade.. cam gitu kot asenye ( hahah ) . so ape yang terjadi lepas ni aku pon xtau.. bia Allah jela tentukan semuanya.. aku berserah pada takdir.. jika die mmg jodoh aku..kekalkan aku bersamanya ya Allah , jika tak..bukakan pintu hati aku untuk terima semua ketentuan..

aku still percayakan die , still menunggu walau berapa lame.. :'(




honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan