perkenalan episod 1:1

hik hik , nak ketawa kejap.. hidop nie kalau tak macam-macam dugaan bukan idop namanya kann kan ?
so aku happy membawa diri ni sensorg..kisah aku ngn die still senyap tanpa kata putus,it means stil together gather la kan.. aku pon tak pasti.. bia jela mase yg tentukan.. skang aku bahagia..walapon lam hati tuhan je yang tau.. aku keje balik keje cm bese.. buat cam takde masalah lam diri aku... bila hang out ngn kawan-2 aku leh lupe kejap je masalah aku.. aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk aku ngn die..

so bukak cite baru, aku cari idop baru..bukan bermakna aku lupakan die..die still lam hati aku.. aku perlukan kawan-kawan kat sisi aku..family aku..aku perlukan jalan ngn idop yang tanpa sedih-sedih..biarpon die dah xpedulikan aku...aku kene sabar.. dengan adanye dunia canggih skang.. ade plak smart phone katakan..mcam2 boleh buat sampaikan aku pon terKENA . amik kan.. jadik addict ngn mende2 chat nee.. omaigod..kene on tenet skmo kat fone tu.. biarlah perabis kedit.. i dont care .. janji boleh whatsapp m line , viber n mcm2 lg.. sukenye dapat pkai smart fone ! all is gone.. smue perasaan jadi happy..

okey nak cite la penangan pakai smart phone nie.. aku pon blur2 lagi sebenarnya, acttly.. so disbbkan mende nie laa aku kenal ngn sorg mamat nieee.. tapi peliknye cm ne die leh add aku tanpa fon number.?? pelik kan ?? mende alah ni cm bb pin la bagai.. so die add aku.. aku plak for da 1st time gune.. mmg hentam jela labu..hmm kenal cm bese smue.. ok la budak niee..skolah agama smue..muka nit bad.. haha~~ kenal punya kenal..aku jd suke plak text ngn die..jd selesa sgt sbb die bg support kt aku yg tgh lam dilema niee.. aku jadi kuat semangat bile die da nasihat aku smue.. waaaa selesanya.. tapi tulaa die ade gf da pom.. so die cakap kalau sunyi hello jela die.. hmm ( happy sesgt ) . lepas smggu gitu kenal..1st meet la katakan... dup dap jantung.. selama aku jauh ngn wan.. aku tak penah nak kuar ngn laki len.. org mintak maaf sgt syg,, ni jumpe sekadar kawan je.. 1st meet aku mmg debar-debar.. takot die xleh trime aku ni cmne.. takot sgt.. so jumpe la malam tu... omaigod..bapak la ensengyeee..comel2 je orgnye.. fuhh mmg tangkap cintan aku.. even die berbaju kerje lg..tp mmg sweet.. ( blh  bygkan muka kau tgh angau ) ahahahaha~~ so die bawak g jengjalan..borak2.. ya Allah masa tu aku lupe status aku.. gilee ! angau punye pasal... this is the 1st moment.. pas da g jalan2..so balik laa.. xkan nk ikut die plak.. hohoh~~ padahal lam ati xpuas tgk muke sweet die tu... aummm~~ senyum meleret aku dibuatnya.. hmm die da 25 , aku kene anggap die sbg abg jelah.. die mmg baik sgt..die nasihat smue..sumpah aku suke sgt.. even 1st meet..bertuah sape yg jd gf die tu... alhamdulilah lega pas dgr ape yg die cakap..so nak tido malam tu lena..haha~~ hope relation kekal sbg kawan sampai bila-2..aminn

"ok da letih nak cite.. thx abg yan for the nite "



honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan