keje baru lagi ?

xoxo ! lamenye tak membebel seperti biasa yg aku selalu wat kt umah.. aoe lg melayan anak-anak sedare yg sangat la buas.. kalau tak kene suara bigbang aku..diorg wat dek je.. so seperti biase laa kalau takde cite takde la blogging nie,haram nak bukak.. sibuk dok berfesbuk tu pon jarang hokay. haaa nak bgtau yg aku skang officialnye dah behenti kt edaran didik, dulu selalu cite cam best je keje sana dak ? tak n tak pon. lame lame naik darah tinggi aku..so skang dah tanak cite la nape n nape sbb aku behenti.. x cite pon mesti dapat agak da.. humm berbaur perasaan sebenarnye sebelum resign, sayang memang laa tapi mikirkan keadaan + suasana dah tak berapa nak tenteram kat sana.. so aku pon decide resgin jela.. bukan nak kata peluang keje lain yg mungkin aku dapat tu lebih cerah or lebih kepada apa yg aku nak.. tapi tah la..hati dah kata tak boleh..so jgn la pakse hati ini.. cewaahh kau !

so official sekarang aku keje kt tempat baru , so far dah sebulan sebenarnya aku keje sini.. baru nk mencite kan? haprak ! ok xpelaa , so skang suasana keje mmg boleh dikatakan aman  n damai.. kerana apa ? kerana   aku sorg jela lam opis kabin niee.. ( malu sebentar ) hik hik :) . opis kabin je aku habaq ang , tapi takpe.. janji aman.. fuhh lega.. keje pon x banyak.. more to rest n relax laa skang.. jeles x? hohoh ~~ bos plak baik , sporting n supportive org-2 nye.. mane nak carik habaq ang.. aku ase selesa la lam sebulan niee.. xmau puji lebihh ooo nanti makan siri kau..so sampai sini sahaja..nanti de cite baru aku post la lagi ~~

"baru ku sedar blog da setahun x bukak , tak caye ? tak mengapa.. haha "




honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan