terlalu sayangkan mak saya

salam..bertemu kembali..tapi hari ni kita bersiaran diwaktu petang pula yer...haha..bestnye kalau dapat makan cekodok ngan kopi panas kan time hujan-hujan cmni...ceh menu orang-orang tua dikala petang..saja nak wat mukaddimah cemni..syok tak? tak? takpela...tengah-tengah update blog ni kan..mintak mak wat kan cekodok... " mak , pegi dapor wat cekodok ngan air teh ke kopi ke,anaknda nak main fesbuk nih.,dah siap anto lam bilik..." hahaha..mengarah bukan main lagi kan..tapi mak aku la satu-satunye buah hati pengarang jantung aku..tempat aku mengadu dari kecik sampai skang..

orang cakap mak aku sporting giler-giler..sempoi jea..layan karenah aku..tapi bagi aku..fuhyo mak aku ni garang tahu..takot semacam jea..ngan mak aku pon leh bergurau macam ngan kawan-kawan..okey tak ? hehe.. mak aku nih special sangat,bahkan aku sendiri rase mak jea yang terbaik lam dunia ni... tapi kadang-kadang tuh ade jugak la gaduh ngan mak..tapi aku cepat-cepat mintak maaf..aku taknak mak aku marah lame-lame..cian kat mak..

Mak aku jugak jenis tak mengonkong life aku..it doesn't mean aku buleh wat sesuke hati aku jea..tapi mak aku tak menyekat sangat la ape yang aku nak buat..macam orang lain cakap kan,kalau mak ayah kite sekat kebebasan kite..perassan kita akan memberontak kan? tuh sebab ade yang lari rumah la..macam-macam la..berbalik pulak kat cerita mak aku,mak aku bile aku nak kuar g mana-mana tak la halang. ade orang tuh...jumpe nal lepak depan rumah pon bising macam nak ajak anak die pegi lari thailand jea..we're ot child anymore la aunty..plis dont push ur daughter..

bagi aku..mak aku segala-galanye auntuk aku and sibling's aku yang laen..tanpa die sape lah kami adik beradik nih..tanpa die jugak aku tak kan buleh hidop..okey semua sayangilah mak anda..mak anda adelah yang terbaik sebgaiman mak aku...

honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan