if i had you





"kalau saya dapat awak,saya janji saya akan berubah..saya tak akan jadi macam dulu, awak nak saya pegi kat awak kan.,tapi kenape awak curang..saya sayangkan awak tahu. sangat-sangat sayang..awak memang terbaik lam hidop saya, jangan tinggalkan saya lagi.saya terlalu sayangkan awak.."

petikan diatas merupakan petikan yand ditaip oleh aku..better aku jujur jea kan...orang yang aku sayang dah tinggalkan aku..aku sedih sangat-sangat..macam mane nak dpatkan die semula..aku nak die balik..die jea satu-satunye orang yang aku sayang..tajuk entry aku pon da macam lagu Adam Lambert jea...aku nie silap sebab tak mampu jea..lau lah aku ni mampu orangnye,dh lame aku stay ngan die,jage die..mesti die akan sayangkan aku..aku plak suke janji tapi tak tunai..nak pegi jumpe mak ngan adik-adik die..tapi tak pegi pon..dah ade kesempatan dok kat sana pon aku abaikan die..tolongla kembali balik kt aku..nape la aku buleh sayang giler kat kau. aku nak bahagiakan kau sebenarnye tapi masa lom izinkan lagi.tolong la sayang..pick my call..plis reply my message..i need u by my side..every second my breathe.. susahkan nak lupekan orang tersayang...walopon kami pisah antara jarak yang jauh tapi hati aku still rase dekat jea ngan die..

Doa aku cume nak die kembali pada aku...

honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan