kisah pengkid


tahu tak ape tu pengkid ? pengkid ni nama baru tok tomboy-tomboy..kan dah banyak sekarang orang pumpuan jadik pengkid..nape hah? nak sangat korang tukar jantina tuh knape? tak reti lansung nak bersyukur kan? batapa nikmatnya jadik seorang wanita / perempuan / gadis . yang jadik pengkid nie pulak suke sangat wat perangai pelik, nak bercinta ngan kaum perempuan , tahu tak ! sedar tak yang korang yang jadik pengkid tuh pon kaum perempuan @ wanita. memang menjjikkan laa, Allah dah bagi peluang hidup kat muka bumi nih bukan nye soh tukar kejadian yang dah diciptakan..aku paling benci pengkid..geli sangat tengok kaum kerabat pengkid tuh. macam-macam cerita dah dengar pasal pengkid,kelakuan diorang kt awex=awex diorang macam boy and girl. kalau boy and girl tuh takpela. memang logik la kot kan..tapi kalau pmpuan sama pmpuan...eeuuww geli la..sekarang nih pulak,kawan aku sendiri melayan pengkid bodo tuh..apa nak jadi ngan dunia sekarang..dah berbuih kot nasihat kat kawan aku tuh..tak payah layan pengkid..dosa jea..lagi-lagi kalau ade perasaan sayang sesama pmpuan.perasaan kasih kekasih..bukan setakat kawan aku..anak sedare aku ade jugak melayan pengkid,baik aku elakkan daripada die jadik macam kawan aku tuh..aku pun ade kawan ngan pengkid tapi aku tak pulak ade perassan karut marut macam tuh,biarlah takde laki pun yang nak kat aku skalipon, aku tak kan jadik manusia terpesong macam tuh..wahai kawan, macam dah takde laki jea lam dunia ni yang g dok layan pengkid tuh. aku sendiri tak tahu dari mana asal pengkid nie..negara mana tah yang bawak budaya macam ni. tapi aku pernah jugak tanya sorang penkid ni,nape jadik pengkid..alasan die sebab pernah kene rogol ngan kaum lelaki..tapi nape mesti die plak yang jadik laki kan? tu pasal budak yang ade kisah silam sampai die bertindak macam tuh..tapi tak kan la yang lain pon macam die jugak..mesti yang lain tuh sebab ikut membe..culture shock la katekan...aku tak suka pengkid sebab diorang pon pmpuan sama ngan aku...dunia oh dunia..bukan kisah pengkid jea..tapi mak nyah a.k.a Bapok tuh pon ape kurangnya kan..alkisahnya identiti diorang ni sama-sama bertukar..sebelum mati nanti tak diterima bumi baik la berubah...







honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan