nak jumpe pengarah cinta kirana !!



ade gile ke nak pegi jumpe director cinta kirana?? memang tak laa ~~ bukan ape saya sebagai penonton yang setia malah mengkagumi sinetron tu nak komen la sikit part-part lam cite tuh..cite die macam berat sebelah tahu.so saya nak cerita tuh diperbaiki lagi..hahah~~.nak tau cite die macam mane..oke kepada encik pengarah Sinetron Cinta kirana.. sini saya listkan ape komen saya terhadap sinetron anda :

  1. kenapa si kirana tu ego bukan main lagi ? kalau still sayang..terus terang jea!
  2. then kenapa plak kirana xdpt trime galang yang dah pregnantkan si Riana tuh ?? si raka die trime plak ! mane adil ! mane aci ! sedangkan Raka pon pregnantkan nadhirah kan ? kan kan ?
  3. Lagi satu knape tak tunjuk dah kisah nadirah ngan choki and mane baby diorang nape raka tak betanggungjawab sedangkan Gaalang pon still jengok anak die..
  4. Shit ! Raka tuh plak kenapa ngaku-ngaku Kia anak die ? npe !!!! ciankan galang..
  5. Last, hope ending die terbaik dari anda yer..
hahah...lawak jea kan..saje nak list mende karut nih..bukan ape..tipa kali tengok tb..mulut aku sorang dok membebel pasal citer tuh..selalu kene marah ngan mak sebab aku asyik komplen jea sinetron tuh.. so bia la aku membebel kat sini.. mase cite tuh awal-awal- best jea..layan feeling cintan aku nih..tapi bile sampai part tak syok camnih...aku jadik boring..aku tahu kalau pengarah tuh jumpe aku and baca smue nih.. nak tahu ape jawapan die.. " emangnya gua pikirin ya? lo kalo gitu kamu bkin sendiri sinetronnya yah." hah pandai tak aku speaking endon ? eh eh Indon la..endon nama orang..haa camtuh la citenye...cite tuh best tapi part=part atas tu jea wat tak best.. so jom layan citer nih ~~~~

honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan