musim hujan ;)

salam blogger ! musim hujan la plak skang nih.. sejuk nye tak payah cakap oke.. ape nak cerita pon tak tahu la.. tapi yang pasti nak jugak update blog...firstly , aku suke sangat bace blog orang...then dari situ aku belajar camne nak jadi seorang penulis yang baik satu hari nanti..ade sesetengah blog tuh, cantik sangat decoration die..ceh! hihi..n ade blog plak penuh ngan story-mory die...tentang life die..tapi nak jadi penulis terbaik..kene la pandai mereka-reka cerita...hahah~~

satu lagi ,makin hari makin bosan jea rase..bile tah cinta tah nak panggil keje..ingatkan nak cari keje laen dah asenye..tapi kang jadi masalah plak bile dah syok-syok keje tempat lain..cinta tuh call masuk keje..duit makin lame makin kering..bukan kering dah kontang kanting dah hidup aku nih...nasib la kadang-kadang mak ngan akak aku tolong bekalkan topup untuk aku..haha~~satu jea pesan aku, weh aunty cepat la kasi call masuk keje..

musin hujan nih plak kadang-kadangbosan jugak sebabnye tak dapat nak melepak...asyik duk terperuk kat rumah..nak kuar pon dapat kejap-kejap jea..last-last hujan..kene la balik...aish geram betul la..macam malam leps tuh,baru jea ontheway nak p mentakab, pastu hujan...kalau rintik-rintik takpe la..nih lebat gile..nak putar balik pon keje bodo jea..baik teruskan jea..sampai2 kene keringkan baju..orang tengok jea..eee malu gile..tapi nasib baik aku ngan kawan... hahah~~

honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan