cinta tak semestinya menguasai :)

oke 1stly..
tq yg ske ngn pendapat aku....
aku pon dlu xnk n xske ngn ayat tuh..sbb aku ade bile dah start cintan-cintun..
aku dh memiliki n menguasai pria tersebut..sama skali tidak !!
sebenarnye..cinta pada Allah tu lg afdal..kite memiliki kasih n rahmat hidayah drNya...
cinta pada manusia hnya sementara je kot..

oke itu mukaddimah tok entry diats...
sebenarnye ade story disebalik ayat tuh..
baru-baru ni..aku on9 fb..then nmpak la ex aku on9..
so xsemena-mena aku yg gedik kot g sapa die...
tiba-tiba!!!!
awek die reply..awek baru lg..ish...
kasar tol bahase..jgn ggu DD lg.. die xske..
oo oke.aku pon ckp yeje..tp kami kawan..
tidak-tidak!! kamu tak boleh berkawan..
ataupon kamu ni still mengharap kt dd...
ayat pampuan tu bikin aku panas..
asal lak kaitkan hal lalu ngn skang...
skang...skang punye crita la..
adoi....pastu die trus nak angin halilintar kt aku..."gebang lu minah" ayat yg kluar dr ati aku..
dh sakit hati kn..org dh ckp kwn..kwn la..watpe aku mengharap sdgkan aku dh ade yg lain..
gile ke ape...then stop smpai ctu...

2 3 hari berikutnye...
ade la sorg teman ni..name die Lis..baik orgnye..upenye die ni kire kawan rapat ngn dd..
so aku xkiasah die nak kwan ngn aku..aku lg ske..
hmmm...tp aku paling sakit hati..lis yg baik cmtu tibe2 kne jgk ngn pmpuan tu..ape la salah die..
die lg kenal ngn dd kot.. mmg x patot..tp aku respect die..die cool...
sbb tu la aku ckp bile kitw dh sygkan sesorng tuh..kite jgn la terlalu yakin akan memiliki die..
selagi die milik hakiki milik family die...pmpuan tuh baru taraf gf je..tp kekwat nak m***** .
ops ! maaf...

oke lah...see u next time :}


honestly tak tipu punye ! wahaha !

2 ulasan:

  1. btol3x....x semestinye kite akan dptkn bila kite da syg seseorg tuh....sob...sob...
    mood->sedeyyyyy (T_T))

    BalasPadam
  2. yup...
    saya pon kne hadapi smue ni..

    BalasPadam