kawan itu saling memerlukan @ ????

salam...camat petang...bile xde keje ni baik update blog usang ni kan...ceh wahh...
hmmm...bile dok cemni..mula terpkir mcm2 hal...oke 1st of all...
aku nak ckp yg aku rindu kt kawan2 aku yg blajo jauh nun..
nak nangis boleh ??? isk..isk..
even ade kwn kt cini...aku x ase eppy pon..
kadang2 ase dipergunakan jer.aku pon xpasti..
ade mae aku eppy ngn diorg..tp ade mase..aku dipinggirkan..
aku sndiri pon xtau knpe.
ooo...mybe aku x cantik n vogue cam diorg kot..( well )
kawan..aku nak korg faham perasaan aku !!

hmm...nape yer diorg cam memilih jer..
kadang2 aku pkir cepatla abis sem..
aku dh xnk berdepan ngn perkara cmni..
sedih..
aku nak diorg kwn sbb ikhlas..n bukan sbb lain..
tp ntahla..
aku serba kurang..
aku cume menumpang antara diorg kot...
smpai bile nak memilih kawan kan..

haap sgt 1 hari nnt diorg sedar...
aku syangkan kawan2 aku..
even kami baru je kenal..
perangai masing2 pon lom abis kenal lg..
lau boleh..bila relation kite kekal smpai bile2..

Amin...



honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan