sedih


Nape ngn tajuk kali neh?? Hmm takde mood..takde perasaan..kat sape nak luahkan pon tak tahu..kat blog jugak tempat aku meluahkan perasaan ngn air mate laju je mengalir...dugaan dugaan !! bile nk tamat tak tau dugaan bercinta neh..hmm sekali lagi hari neh..aku sedih..die betul-betul ke tak ngn aku haaa… takotnye la aku…alkisahnyee…

Hari neh da start gaduh ngn b.. tapi aku tau die jenis relax..aku melenting camne pon..die stay cool..die leh lagi nak gurau..tak nampak ke keseriusan saya neh sayang..!! hmm…b ohhh b..semalam da nyaris-nyaris je nak break..aku pn 1..cepat sangat wat keputusan..cepat sangat nak mengalah..hmm..!! damn!

Malam tu cam bese..mmg time malam je kami bercinta kan ? amik kan dah kuar..hmm takpe org paham awak bz siang-siang..org tak ggu awk..lagi2 awak nak final neh..tapi malam semalam mmg kaw2 awak nak wat saye ngamuk kan shazwan !! ngn sape tah awak msg..bile saye tnye,jap adik sedare jap kang kawan skolah..mane 1 sayang !! try to be honest..u can do it..~ hmm..tpi ttp taknak mengaku kan..saye dah penah cakap banyak kali kat awak..dah setahun lebih kot..nak mesej ngn kawan pmpuan awak tu mesej la..tapi jangan la melebih,piker la perasaan saya awak.. :’( sedih saye tahu tak.. takot ilang awak..sape lagi saya ade.. saya taknak da cari lain..saya nak bersama ngn awk..!!!

Bile saye dah marah..awak relax je..macam2 dah saya marah kat awak..awak tetap relax…kalau dah tak suke saya..tinggalkan saye je..saye terima.. :’( .. watpe pakse orang sayangkan saye sedangkan orang tu tak boleh..pasal malam semalam..saya nak sangat awak jujur ngn saye..dah lame kite kawan..tapi tak tahu awak dah bape lame wat perangai camtu..ntah sape awak mesej…siap berABG lagi kan… awak ingat bile awak silap sent camtu..saye still cool , chill je tengok msg awak..boleh lagi nak ketawa?? Camtu ?? mane ade girls camtu awak.. kalau ade tu takpelah..tapi saya lain..kire oke la saya izinkan awak mesej ngn kawan girls awak.. then awak salahkan saya ade mesej laki lain..saje nak carik salah saya pulak kan ??? SAYA cume sayang AWAK..takde yang lain…malam semalam saya dah rase takot sangat ilang awak..tapi lam mase yang same sy kuatkan semangat saye nak trime andai awak nak putus ngn sy…sy mmg tak kuat..sy tak mampu..awak cakap sayang saya..takkan tinggalkan saye..tapi kenape tipu saye..

Hmm…sedih nye saya malam tu sampai mata bengkak..g keje jugak hari neh even mata bengkak molek je…malu jgak kot2 ade yg perasan ngn mata saye..tapi malam tu saya lega sebab awak tak tinggalkan saya..hmm, camne la kalau dah kawen nnt..saya ikat awak lam umah.. tak la..tapi saya akan bahagiakan awak kelak..sampai akhir hayat saye..kite same2 jage relation kite k sayang.. hope till the end J

Thanks b <3


honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan