hari-hari saya

hari-hari saya memang busan tahu,dah tak tahu nak buat apa..bagi cadangan sikit buleh tak..huh..bukak facebook pon busan jugak , apa nak buat yer mr.blog..err,cari keje pun tak dapat-dapat lagi, bukan memilih keje tapi, memang bersepah keje kat bandar tuh tapi duit modalnye takde..tu yang berkerut-kerut muka aku nih..haha..membe kelas lain pun ade yang dapat keje..bagusnye,aku nih bila lagi. tak kan nak duk umah memanjang kan..hari Isnin memang hari yang bagus kot tuk cari keje,aku pun ngan hanim p la carik kat kawasan Industri tuh,kami ni bukan jenis mmilih keje oke. kami simple jea. tapi yang buat aku sebel, die cakap ade keje kosong tapi tang mana area mana pun die tak tahu. rase nak jerit kat telinge die..nape la bagi aku fed up. puas memusing,pusing-pusing tempat yang sama..sampai jumpe apek tua..die petakan tempat pum kami still failed nak cari tempAt tuh. tempat tuh kat mana hanim weh !! matahari da naik atas kepala dh, kite still macam orang giler dok pusing-pusing. hmm takde harapan tempat tuh kot,aku p lak try kat tempat orang jual kelengkapan rumah,tapi bukan calang-calang tempat tahu..tapi kene jadi salesgirl..alamak aku ni tak minat sangat lau jadik salesgirl..hanim maybe minat kot..so interview terus,bos tuh cakap kene belajar dulu semua barang lam syarikat die tuh..amik mase la kan..tapi aku yang tengah bengong-bengong jea cakap "saya tak habis fikir lagi, buleh bagi masa tak?" bos tu lak cakap so u datang sini saja-saja ke..hahaha~~ memang takk laaa kan,terdesak jea..ingatkan intervieww 2 3 hari lepastuh..upanyer terus-terus..shit !
so die pun soh pikir-pikir lu..
then sampai skearang pun aku tak bagi jawapan..memang aku tak nak la keje camtuh. aku tak pandai. hahaha.. hanim gaya nak tapi dok ikut aku..pehal la..hahaha...sampai bile kan nak ikut aku jea..

cepat-cepat la rezeki kt tempat Silky Girl tuh, AMIN.
honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan