tidak kisah

Tidak kisah and saya x amik port pon..yela..saya sendiri pon tak tahu kenapa diorg pinggirkan saya masa tu walopon kami 1kelas...maybe ada yang perasan maybe takde..tapi no hal la semua tuh..sikit pon saya tak kisah...lagipon maybe kumpulan veteran je kot..haha...sori..daripada jadi kerbau kene cucuk hidung baik wat hal sendiri..xpayah ikut orang lain..orang itu..kita pon itu..macam ape jea..janji saya happy...sedikit pon takde rase kesal sebab saya tahu ade yang memang dah tak suka ngan saya...die naak yang best and hot hot jea..lagi 1 saya memang taknak pon join grup veteran tu sebabnye nanti telinga ni panas jea kene perli and kutuk ngan GrRRRRrrr tuh..paham2 jea la..syukur jugak sebab ade membe yang lain..satu kepala. membe yang lain ade gak tanya kenapa..so aku explian perkara sebenar..n sykur diorg memahami saya.membe yang penting ialah membe yang sebaya kot.. sebaya...tak pikir hal orang tua yang mementingkan pangkat. Cukup la kalau diorang tak mengkaji hal orang lain suda.. paling benci orang yang suke menyibuk hal orang lain.. ok finish !
papai ;)


honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan