habis sudaaaa....hooray


Perjalanan aku sebagai student Kolej Komuniti Temerloh akhirnye habis jugak..Yay! habis je exam terus wat presentation report li tuh..senyuman dari pagi meleret sampai ke petang, punye la nak cepat habis..Segala kenangan kat kolej tuh aku jadikan memori jea..mana yang baik aku ingat laa, tapi nama yang menyakitkan hati aku..perit laa tok aku ingatkan..and tak nak sakit hati..nak crite sikit..walpon kolej komuniti ni orang semua anggap budak yang kantoi SPM je boleh masuk..tapi pelajaran die mencabar jugak...kadang-kadang tak jangka pon akan belajar perkara tuh perkara nih..tapi bagi aku, kolej komuniti memang salute la ! sedangkan aku pon terkuntang-kanting jugak bile subjek tu aku tak leh carry.. tamat laa pengajian aku kt situ..harap-harap akan tinggal nama baik kat kolej tuh satu hari nanti..haha..tak la..aku bukan jenis gile kuasa gila pangkat ape bagai tuh oke. aku cukup la sekadar mampu tunjukkan pada semua tenaga pengajar aku , aku boleh buat..and aku tak nak jadi kaki kipas sepanjang sem..lau dalam bahasa kampungnya, KAKI BODEK..haha...sedapnya mulut berkata-kata..Akhit kata dari aku...aku akan rindukan segala KK Temerloh and semua lecturer kat sane.. papai KK Temerloh , papai STM4 2010


honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan