macam2 cerita

salam..hai..
lamenye x mengomel..lately mmg bz..hari2 ade assignment..adohai!
tp nak wat cmne..da sem akhir pon..so xleh nak relax2 oke..
sO...bermacam cerita nak luahkan kt cni...
smuenye time ade kt kolej la...
1stly...aku happy sangat2 dapat belajar lg ngn puan Ilyana bt Yahya..
my best Lecturer...ske sngt ngn die sbb die time die ajar..cepat je aku faham n dapat wat...huhu :)
so sem ni harap2 la dapat 4.0 lg subjek die.. ehem2..kih..kih..
ape lg erk.?..hmm...1st assigment Multimedia aku ciap..aku didenda berdiri lam kelas..hahah..mmg lawak..
tp itu sbg pengajaran tok aku kot..lpas pd tu..smue assingment Multimedia aku siapkan jgk..
ade 2 subjek yang menakutkan aku ialah rangkaian n operating sistem...
sbbnye 2 subjek ni TEORI..aku mmg lmh bab2 nak ingat nota..
that's y la sejarah aku kantoi...
hmmm....tp ade la certain bab aku dpt catch up..
huh!
harap2 sem ni dapat la jawab smue ngn baik... amin...
honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan