Alhamdulilah Abah...

hari ni abah aku akan di operate mata nye..
akibat katarak yg di alami abah hampir bpe bulan..

abah di bawa ke hospital mata Tun Hussien ONn di KL..
walaupon kos nye mahal..tp berbaloi ngn hasil yg terbaik...
hampir 1 jam abah dalam operation , akhirnye berjaya...
selapot mata abah da ilang...skang abah dah boleh tgk ngn terang n jelas semula..

aku yg penat hari ni pon happy tgk abah yg senyum dengan hati nye yg gembira dapat lihat semula..
abah lg bertambah happy bila tgk anak2 n mak ade di sisi beliau..
walaupon aku x dpat g sane n temankan abah...
tp aku sentiasa berdoa abah aku akan selamat di bedah...

ABAH...
walaupon abah garang, kuat bebel ...
kami sayangkan abah...
Alhamdulilah... berkat izin Allah s.w.t.. abah dapat lg anugerah dari ilahi..
honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan