oh lelaki perasan tan !!

Selamat petang semua.. hari neh Pahang cuti..besh kan ? boring sangat sangat..nak kuar tapi takde orang nak bawak..ucuk demam..sakit gigi.. cian sayang..rehat cukup-cukup yer sayang…so dok menarang cite jela jadinye..on fesbie pon..takde yang menarik..geng yang da sebati takde online..nak g merayap kt town..dalam dompet ade 40hengget…banyakkan wawa nye duit..tu pon nasib baik topup adik ngn mak sponsor..haha.. kalau tak lesap la rm10..yela.. dua no kott..mesti la nak topup dua2 kan??

Esoknye sudah keje…argghh !~ cuti la lagi ..saya mau cuti lagi..sedak je duk umah..memey la sedak…kalau duit masuk tiap bulan..neh kene keje dulu baru masuk duit..hahah ~~ sedih kan ?? pastikan tahun depan cari duit yang cukup..nak kawen !! pastikan sebelum umo 24 da jadi bini wan.. hahah ~~lawak jer.. kalau takde rezeki lagi..kene la trime kan..

Sebab da cuti, takde bnde nak buat..bukak fesbuk jela.. stalker profile someone neh..huh !! nape la aku mesti nak stalk profile die..sedangkan die da block aku kan ?? shialan punye laki..huh!! bajet ensem je..aiii keje aku nak mrah je kan..marah kat org yg bajet je ngn aku…tak shuke tak shuke.. tadi pon aku bukak fesbuk adek aku..semate2 nak tgk die.. eee…geram la.. ngpe die block aku..cam aku nak lagi kt die,helloo..tengok la brader.. aku dah berpunye.. belom pape ko dah block aku..cam heran sangat la kan aku neh kan ?? ceit ~ phuii~~ tak pelik pon..aku pon da lupekan ko..aku kenal ngn kop on mase aku budak2 lagi..x matang lagi..mmg kategori bongok tahap gaban la mase tu..

Dah lame sangat kite lost contact kan ?? aki ingat dah jumpe kat fesbuk..ko tak la nak ego lagi ngn aku..3 tahun babe , lame sangat da pon..tapi ko tetap maintain nak ego ngn aku kan ?? bajet aku nak melutut depan ko..terime la aku terima aku balik F****L.. sayang kt ko gile babai !! huhu..ko wat camtu..nmpak sangat ko perasan ko hot tahu tak..mane anis ko ?? awek pakai tusung semate2 kerana lelaki ?? hahah !! muntah sebaldi aku dengar die dah berubah menuju kebaikan..then nak cakap plak ko dapat pahala sebab membuka pintu hati die nak bertudung..basaa.. aku memey tak tahan ayat ko mase tu..actually , aku tau da anis tu bertudung sebab ko je..haha ~~

Haaaiii..tu la jantan hipokrit.. aku sikit pon tak heran da sekarang.. nak block ? nak hide dari aku ?? cam ko bagus je kan ?? lame2 nanti ko tau la langit tinggi ke rendah..sebabnye ko melampau sangat..aku dah cube wat baik ngn ko..lupekan perkara lama..tanak ingat da sikit pon tentang dlu..arggh..sakit hati aku..ape la nasib aku..sorang lagi ex aku block aku sebab awek die skang block aku..sedihnye la..padahal aku sikit pon takkan melutut kat korang da..ape daa..aku ade life aku sndri..aku tanak da ade katian ngn korang..cukup sebagai kawan..tapo korang ego kan ?? shit !! tengok aku da mencarut..

Sekarang..aku dah ade orang yang lagi penting lam hidop aku..aku nak jage die baik baik.. Ya Allah.. kabulkan la doa hamba mu ni..tentang korang yang suke sangat block aku..aku tak heran..tapi bile sampai seru korang nanti jangan la tak ajak aku plak kan .. huhu ;)

Papai


honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan