pernah tak?

salam..hye blogger...hari ni cukup2-cukup memeningkan kepala sebabnye saya kene buat 2 pilihan.. ohh ye..ape kate saya bagitahu dulu option yang pertama nih...saya dah resign kat tempat lame saya kerja tuh,,,tapi disebabkan kerja saya nih disenangi kott ngan madam n bos...dieorang panggil aku balik keje..but,,,the second option pulak..aku kene pergi kursus yang lecturer aku tawarkan...erm...acttly,kursus tu untuk masa depan aku jugak..tapi nak buat macam mane..aku betol-betol dalam pikiran yang tak waras..HAHA...so..aku mitak pendapat dari sorang-sorang lam hidop aku untuk daptkan jawapan yang pasti...tapi kate mak aku...itu hak aku...so aku kene buat keputusan tu..bukan orang lain yang bagi kan... ye jugak kan...

so macam mane nih??? kite pikir-pikir jap yer...


honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan