GILER

Facebook memang tempat nak meluahkan perasaan ker? ouh actually nak bagi 1 dunia tahu yang awak tu ade problem eyh ? ouh come on la.. semue tu pon jadi sebab ade keje menyampai dari kawan baik kamu kan.. cam haprak jer.. keje die memang suke menyampai jer ker? macam die tak pernah pulak cite masalah die kt kamu kan.. adui adui.. lepas ni pon aku takkan amik port kot pasal ko...buang mase jer.. lagi 1...kalau ko terasa kot ape yang aku cakap tu...fahamkan la.. jangan nak kepoh sangat... orang lain pon nak kawen jugak kot..takde la terkinja-kinja macam awak. hape daa...pastu bile cakap sikit nak tunjuk perasaan kat facebook...nak bagi 1 dunia tahu kan.. OUH fb ..tempat aku nak mengadu kasih.. HAHA.. ape tah aku merepek nih kan.. bukan ape terSENTAP kejap pas tengok status budak tu.. well,aku tahu baru-baru nih ade la aku bagitahu someone tu pasal ape yang aku rase .. tak pasal-pasal someone tu g report.. tuh la..takde keje lain nak menyampai je...jadi minah kepoh.. elok sangat ngan BIBIR ko tuh kan !!
dah la.. buang mase je layan korang.. nak gaduh ke hape ke.. gaduh aaa.. papai !


honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan