dulu dan sekarang

salam guy's !!!
malam ni sy mitak blog temankan sy pulak yea..dah lame tak 'mengadu' kan...
malam ni plak kisahnye pasal aku yang selalu teringatkan die...even aku tahu itu tak kan mungkin jadi antara kiteorg la..

Dulu-dulu....

haaa...dulu,aku memang benci giler kat die..nak tengok muka die pon menyampah sangat-sangat.. even die comel,kiut-miut...tapi aku tak suke..maybe sebab perangai kau..bile nampak je kau lalu...weeekkk~~ menyampah...even kawan aku pon pernah 'melekat' ngn kau...aku tetap tak suke kau...
dulu...bile aku dah mule terima kau sbg kawan..kau wat jahat ngan aku...kau kutuk aku..fulamak~~~memang bisa mulult kau kan sayang!! lepastu...eeee...geram!!
lagi satu...kau suke jual-jual nom aku kan... ntah iye ntah tidak.. tapi abaikan la..
so alkisahnye...smue tentang kau aku benci sangat-sangat DULU...

Sekarang-sekarang...

haaa....sekarang,aku jadi membe baik kau kan...sekarang pulak..bile tengok je kau...alahai sukenye aku...bile tak nampak kau datang..sedih sangat-sangat...
sekarang...aku rase taknak dah gadoh ngn kau...tolong yer jangan gadoh lagi ngn aku...HAHA...
SEKARANG aku sayangkan kau sangat-sangat..kau membe aku dunia akhirat...





honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan