cerita cinta monyet

CINTA MONYE LALALALA <3

salam... ade pe ngn cinta monyet?? nothing kn..
xde pape pon best.. tp ngn couple yg cinta monyet smapai ke jinjang pelamin tu alhamdulilah la..
tp bg aku itu x munasabah pon..
cita zaman sekolah ni karot je..lau ade yg admire2 tu karot je..

nie nak cite..aku plak stat ngade2 nak join alam couple lepas abis skolah..
study ag penting...agpon mak ayah aku mesti x sokong lau aku da gatal2 time skolah..aku tau tu..
so xpayah nak ngade oke cik mastura..
hmmm...aku tgk ade mmbe yg dr zaman skolah kekal jer..Alhamdulilah...
bahagia deme...

walo umo aku da jangkau 20 taun..aku still xdpt nak cuba faham ape itu cinta..
mybe sbb aku xpna lalui mase2 kawan aku da lalui..
tp aku x la mcm kera dapat bunga bile 1st time couple..xmau pisah2 konon ( ayat bohong )
werrkk.. tipu la korg kn..cinta monyet to syok..
aku ase nak glamour zaman skolah je kot..

1st boy yg aku kenal..tu pon aku kekok lg..
ntah la..aku mmg xreti nak bercintan2 ni..
aku lg ske kawan..
sesungguhnye bile kite da menyayangi seseorang tu..kite mesti nak memiliki die kan..
so aku tau aku xkan dapat smue tu wat mase skang...
tetapi bile kite berkawan..kite akan memiliki satu hubungan yang xakan terputus..iaitu persahabatan...

hmmm..ape lg erk...
tp bahaya x lau kite kwan ngn boy yg dh ade GF ??
x jugak kn..lau GF die memahami ape istilah kawan...
ade la ceratin people yg kemaruk bercintan...lau boleh nak kurung kot Bf die tu.. hihi :)
tp biarlah...aku bahagia ngn ape yg aku rase skang...
biarlah kawan2 menemani aku...
lom mase tok aku bercinta2 ni...
aku x lah derma airmata bnyk sgt cmne kwn2 aku derma bile time gadoh.. pening kepala je !

okel lah.. happy bercinta bg yg bercinta <3




honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan