oke. fine kenekan la aku !

npe tajuk entry aku cemni kan.. bukan ape..aku penat sgt2 kot..saje nak membebel kt cni..
kelas ganti ade tiap kali weekwnd dtg menjelma.. sedih kn..x dpt relax puas2..
tp xpe..atas sbb nak berjaya..aku kne gagahkan diri walopon empunye badan ni malas bgun..lg2 time cuti..

ari ni ganti kelas puan wani "sistem rangkaian" mmg enjoy sbb wat amali..
tp ade certain part lam kelas wat aku ilang mood :(
hmmmm..ntah la..npe diorg nak aku jd network engineering tu..sbb mmg nak aku jd @ nak knekan aku..tp bile puan bg amanah tu kt aku..diorg MMG kenekan aku !! oke xpe...aku faham..tp aku cuba tok handle kelas pada hari tu..aku bg arahan..tp HAMPEH !! KURANG ASAM diorg xnak bg kejesame!!! oke Puan ! sy surrender...sy xboleh carry jawatan tu..nak resign skang jugak ! hahah :)
kononnye..mata dh nak berair sbb sedih kawan2 kelas aku cmni ker??? sbb aku yg kurang sempurna,diorg nak knekan aku..aku tawakal abis mase tu..atas sbb aku dh xnak carry jawatan tu..puan serahkan kt abg fiQ...thx kt abg fiQ sbb die amali berjaya hari tu..

lau boleh aku dh xnak layan budak2 yg knekan aku tu..aku sedar diri aku x layak kawan ngn diorg..so lepas ni..aku wat haluan aku sndiri...

salam :)



honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan