Hak Cipta aku !

nak tau nape tajuk entry aku kali ni camni ??
sbb aku mmg x puas hati!!! nape kau amik idea aku ?
nape kau xleh pkir sendiri...
aku geram + bengang sbb aku mmg da tau akan jd pekara camni..
bukan aku x kenal kau walau bebeza negeri..
tgp sifat kau mmg jelas terang lg nyata yang kau mmg seorang yg hampeh!!!

report aku yang aku wat ngn hasil idea aku telah di copy ngn senang hati oleh kwn aku sndiri..
bengang aku bukan main lg bile die boleh wat 1 malam je..yg aku ni da 2 kali ulang alik ke kolej sbb nak anta report yg kne reject ngn lecturer..mane x bengang..die dah copy report yg ciap d Edit oleh aku...then die boleh masuk trs daftar sedangkan aku? x dapat..
mmg berderai air mata...x tahan gile! die mmg melampau..
keje xleh wat sendiri..menyusahkan org..
dh tau keje x ciap tp die leh lg g KL jalan2,mmg bengong...aku mmg nekad nak berhenti..
watpe la aku blaja tok untungkan org lain kan ..
aku mmg sedih..kadang terPk yg lecturer tu pilih kasih je!
lect. tau aku sedih sbb hal ni..bru la nak explain kt aku itu ini~~ aku malas nak layan!
aku x untung pape..sbb hak aku da dah di curi...

hari esoknye aku bru lah pegi kolej tok settlekan masalah ni..tu pon atas nasihat lect tu...
akhirnye! hari JUMAAT baru la nama aku di LIST kan dalam senarai STM4..
sekali lg aku nangis sbb mak aku eppy ngn aku yg berjaya menegakkan keadilan! yes !

tok kwn aku tu, mmg aku ase aku xleh maafkan kau..sbb kau memutarkan cite asal kt org lain..
mybe yg xtau akan ckap yg benar itu SALAh then yg salah itu BENAr.! btol kan ??
so..ape yg dapat aku doakan. die xkan ulang kg pekara yg same...
berdiri di kaki sendiri la..jgn bergantung pd org lain..

misi aku di SEM4 bermula...
honestly tak tipu punye ! wahaha !

1 ulasan:

  1. saba ye tura...sy pon pena kne gak mase blaja dulu...mmg skit ati bile hasil keje sndiri d copy mber sndri plak tuh...hmmm...

    BalasPadam