Ilmu IT

hahaha ! blog aku skang dh ade lagu...best siOt !!!
ngOk ngEk gak aku ni..amik je It tp xpndai...skang aku dh pndai...
blog aku da chantek~~KIH KIH KIH...
humm...ingat amik it ni senang ke? tidak sesenang yang disangka..
IT ni luas..cam world2 gitu...
aku yang belajar It ni pon x habis explore lagi ilmu It...
tp ngn it ni jugak,,aku leh blaja sendiri...
bak kata kawan aku...nak cari infprmation @ tutorial..klik sahaje...anda pasti jumpe..
bestnye!!!
bagi aku yg ngOk ngek lg...of cos la kan...kene mendalami ilmu It btol2..lau x sesat jalan nnt..
orang dah maju tp aku lom lagi...
harap2 satu hari nnt aku dapat jadi Programmer ke...
haha~~ cam kawan aku "awieer"

bercerita pasal die..die ni kaki programmer..tabik tol ngn awieer..
die boleh cakap bnde tu senang?
eeeuu..bagi aku susah..sbb aku xpandai bermain ngn coding...
die mmg pakar It dari zaman skolah lagi...
die jugak la kawan aku yg mengajar aku ngn laman sosial pertama aku...haha...Myspace..
skang ni aku dh leh wat sndri...tu pon hasil dari die yang ajar...


honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan