jmpe Hubby yg tidak seberapa Happy :(

9.10 kot bru bangun kih3 (anak dara sapa ni )
hye semua !
lame da x update blog koi nih ( ayat temrloh da kuo ) .
hari ni aku cuti . then dpt msg dr ex yg kononnye ajak jmpe . nk g atau tidak eh ?
kah3 . lepas 1 jam kot aku reply then jwb Sure la sayang .
sayang lagi kau ? tidak lah . saje nk flirting kot .

lam kul 12.30
aku jmpe la ex aku tuh , ceh kurusnye die .
patah hati or makan hati . due2 same jela . Merana laaaa . .
g jejalan then g mam McD ngn beliau ( manyak besar pangkat kau ) .
mam punye mam bergurau Igt moment lame then senyap masing2 knape ? tah la .
dpt gelas Mcd . nk berebut ke ?
tidak la . .die bg aku . .
oke .time already move it . .
die pon nk balik dah naik bas kul 3 ..
sape lg lau bukan aku yg teman cam ade pape lak kan . ish lupekan DIE . oh my Dear .
betapa rindu moment dlu . ble la nk catch up balik kn . ( ni jawapannya : IMPOSSIBLE )
sampai temerloh , jmpe lak teman IKBn die , ciis ! kacau lak .
errmmm . .xpe2 . .



knape aku letak pic posisi camni . saje sbb xnk display muka die . kah3


3.00 petang
hmm...bas to KL was around . mak oii cepat nye .
ase jap je . Dear nk g da . pesan jage diri jgn Nakal , jgn pna berubah . (slalu sangat pesan ) .
huh ? sedih sesangat lihat dear nk naik bas dh . hai cam die xblik dh plak .
die dh naik bas . waahhh nak nangis =.=
then hr ni plak aku g balik kuantan kul 5ptg . (sempat ke!!)
nasib mak xmarah . kelam kabut sesangat . padan muka kau sape soh g date !!
honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan