homesick !

selamat petang semua .
sehat walafiat hendaknye . hihi =)

hati ni masih lg teringat kes semalam . have i do da right thing .?
hmmm . .dengan ragam anak buah aku yg sengal2 ni . aku kuatkan semangat tok melayan dorg ! ika ngn umi , 2 org anak buah aku yg sekepala ngn aku kot .
dok kt kampung cam bese la . nyaman je , fresh sesangat . tgk ayam , burung berkicau , angin sepoi2 .
dan ptg tu jgk , kami 3 org ngn senang hati g la pantai kt ngn umah pakcik aku .
waaah! seronok sgt laa tau . nak mandi ! nak mandi ! x padan ngn umo da besau !
alamtnya aku x mandi pon . . juz tgk umi yg seronok mandi ngn air yg cetek! cetek sungguh minat beliau mandi ngn air yg tgh surut .
aku ni da cam apek kamera kt tmerloh yg amik pic bride jer snap sna sni .
nak tgk gambr tu ?
nah hamik laa . .
semuanya ragam bebudak ni jer . . .


ika n umi yang sengal kot ! ahah ~

waaaattttchaa!! hamik kau umi !

aku as photographer! senget~

honestly tak tipu punye ! wahaha !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan